نقش آموزش های جدید در فروش بیمه های زندگی و بازاریابی های مدرن
نقش آموزش های جدید فروش بیمه های زندگی و بازاریابی های مدرن با توجه به اصول علمی به گسترش خدمت بیمه ای کمک می کند.
به گزارش خ
برگزاری صدا و سیما ، شرکت سهامی بیمه "ما" در استان مازندران توانست بیش از 50 درصد از بیمه نامه های فروخته شده خود را به بیمه نامه های عمر و سرمایهگذاری اختصاص دهد که با وجود ضریب نفوذ بیمه عمر و سرمایه گذاری در کشورمان این دستاورد بزرگی (در صنعت بیمه) است.
روابط عمومی شرکت بیمه ما تصریح کرده است: شبکه فروش با درک درستی به بازاریابی علمی و مدرن بپردازند و رئیس محترم شعبه بیمه "ما" در ساری با اشاره به ضرورت ارتقای علمی نمایندگان محترم در حوزه بازاریابی و اصول مذاکره اظهار کرد: در حال حاضر نابترین محصولات بیمه ای را در حوزه بیمه عمر و سرمایهگذاری به مشتریان خود ارائه می دهیم و برای ارتقای سطح کیفی فعالیت نمایندگان محترم این دوره های آموزشی برگزار شد تا علاوه بر توفیق روز افزون، فرهنگ بیمه در استان رشد بیشتری پیدا کند.
محمدی گلافشانی افزود : برای گسترش فرهنگ بیمه لازم است همه شرکت های بیمه ای اقدام کنند تا با فروش بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری بتوانیم آینده روشنی را به خانواده های عزیز کشورمان هدیه نمائیم و انشاالله شاهد رشد چشم گیر توجه به خرید بیمه نامه ها باشیم .
مجید صفدری مدیرعامل شرکت بیمه ما نیز با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در این شرکت گفت: تمامی اقدامات و فعالیت های شعب و نمایندگان شبکه فروش می بایست بر محور مشتری مداری و رعایت حقوق آنان و افزایش رضایت بیمه گذاران صورت بگیرد.
وی با اشاره به لزوم توسعه بازاریابی مدرن در شرکت بیمه "ما" گفت: توسعه این بخش بنا بر توانمندی ها و ظرفیت های هر استان برنامه ریزی شده و بیمه گران باید بر اساس ظرفیت های اقلیمی و خاصی که در استان دارند رشته های بیمه ای مرتبط را در آن استان تقویت کنند.
صفدری افزود : یکی از اولویت های این شرکت در بخش توسعه شبکه فروش در دسترس مشتری بودن و اطلاع رسانی دقیق و شفاف در زمان فروش و ارزش آفرینی می باشد.
صفدری در خصوص فعالیت های شعبه بوشهر هم گفت: اقدامات و فعالیت های خوبی در این شعبه انجام شده و بوشهر می تواند یکی از استان های موفق در جذب و حفظ مشتری، و هم چنین تامین کننده رضایتمندی بیمه گذاران بر اساس اصل مشتری مداری باشد.