
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای طرح ضربتی اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، گفت: این طرح با منابع قرض الحسنه پس انداز بانکها به میزان بیش از ۵ هزار میلیارد تومان انجام میشود که سهم بانک ملی ایران از آن بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان است.
محمدرضا حسین زاده در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران افزود: بانک ملی ایران قرار است اعطای ۹۰ هزار فقره از این تسهیلات را بر عهده بگیرد که تقریبا ۲۰ درصد کل تسهیلات اعلام شده است.
حسین زاده گفت: طرح ضربتی اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از اول مرداد تا آخر شهریور عملیاتی خواهد شد.
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین ۱۰۰ میلیون ریال است.
هر روز باید نحوه خدمت رسانی به مشتریان بهبود یابدعضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: مشتری، مهمترین دارایی بانک است و هر روز باید نحوه خدمت رسانی به مشتریان بهبود یابد.
برات کریمی در پایان نخستین دوره جدید آموزش متصدیان شعب برای ارائه طرحهای نوین بانک در راستای ارتقاء سطح خدمات به مشتریان با بیان این که امروز در دنیا، کیفیت خدمت رسانی به مشتریان از کمیت آن اهمیت بیشتری دارد، اظهار کرد: مشتری مداری است که سود بانکداری را افزایش میدهد و در این زمینه باید به طور مرتب اقدامات ویژهای در نظر گرفت.
معاون شعب بانک ملی ایران با اشاره به این که اکنون وضعیت بانک در زمینه رشد منابع، نسبت مطالبات معوق به کل تسهیلات و نیز ریسک اعتباری بسیار مطلوب است، ادامه داد: همه اینها زمانی اثربخش است که بتوانیم مشتری را به بهترین شکل راضی نگه داریم و با سرعت و دقت، خواسته او را برآورده کنیم.
کریمی با بیان این که بانک ملی ایران پیش از این تجربههای موفقی در زمینه اجرای طرح هایی مانند مشتریان VIP، طرح بازاریابی و ایجاد باجههای ترویج بانکداری داشته است، گفت: در روزگاری که رقابت میان کمیت بانکها به شدت افزایش یافته، بهبود کیفیت خدمات میتواند مزیتی رقابتی باشد و بانک ملی ایران تمام تلاش خود را میکند که مثل همیشه در این زمینه سرآمد باشد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که متصدیان بانکی در آینده میتوانند مدیران ارشد بانک باشند، گفت: آموزش مستمر باعث میشود مشکلات اجرایی به تدریج شناخته و برطرف شود، بنابراین بدنه بانک ملی ایران روز به روز از نظر دانش و توان قویتر خواهد شد.
کریمی در پایان از ادارات کل سازمان و روش ها، بازاریابی، سرمایه انسانی، آموزش، روابط عمومی و بخش انفورماتیک بانک که دراجرای طرح و برگزاری این دوره آموزشی نقش موثر داشتند، تقدیر و تشکر کرد.
پاسخ آنی استعلام ضمانتنامههای ریالی
استعلام ضمانتنامههای ریالی از طریق سامانه پیام رسان الکترونیکی ملی (سپام) در وب سایت بانک ملی ایران، آنی شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با راه اندازی سامانه جدید استعلام ضمانت نامههای ریالی سپام بانک ملی ایران به آدرس متقاضیان و ذینفعان میتوانند به صورت آنی پاسخ استعلام خود را دریافت کنند.
راه اندازی این سامانه اقدامی قابل توجه در پاسخگویی به استعلام ضماننامهها محسوب میشود به طوری که پیش از این استعلام و اعتبار سنجی ضمانتنامههای ریالی با تاخیر ۲۴ ساعته صورت میپذیرفت، ولی در حال حاضر این روند به صورت آنی انجام میشود.
لازم به ذکر است که سامانه پیشین بانک ملی ایران به آدرس در کنار سامانه سپام فعال است و امکان استعلام ضمانتنامههای ریالی از طریق هر دو سامانه وجود دارد.