برگزاری رویدادی برای تقویت صنعت گردشگری
نخستین رویداد استارت آپ گردشگری با هدف توسعه بازار صنعت گردشگری با استفاده از ایدههای برتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما، در این رویداد که با حمایت سرمایه گذاران اتاق بازرگانی و حضور ایدههای برتر در هفته جاری برگزار شده است از میان ۲۵ ایده تجاری سازی شده، ۸ ایده به میز سرمایه گذاری برای توسعه بازار راه یافتند.
مهمترین مزیت این استارت آپ، تلاش برای توسعه کسب و کارهای کوچک است که راه اندازی شده و برای گسترش نیاز به سرمایه گذاری دارند.
براساس آمار جهانی از هر استارت آپ، ۷ شغل پایدار به وجود میآید و باتوجه به ظرفیت گردشگری در ایران، پیش بینی شده است از این طریق بتوان دستکم ۲۵۰ هزار شغل ایجاد کرد.
به گفته صاحبنظران اتاق بازرگانی درآمد حاصل از استارت آپهای صنعت گردشگری میتواند از میزان صادرات غیر نفتی ایران پیشی گیرد.