پخش زنده
امروز: -
وظیفه ما خدمتگزاری صادقانه همراه با مهربانی و خوشرویی به عنوان نیازهای مهم جامعه است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محمد شریعتمداری پنجشنبه شب در دومین جشنواره خوشرویی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی در مشهد افزود: روزانه یک میلیون مراجعه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و زیر مجموعه های آن انجام می شود که هر لبخند و مهربانی در برخورد با این جمعیت عظیم، اثرگذار است و نقش مهمی در رشد و تعالی فرهنگی دارد و اعتماد عمومی را افزایش می دهد.
وی اظهار داشت: اگر هدف سیاست های اجتماعی افزایش سطح رفاه عمومی است، یکی از مهمترین محورها در این خصوص خشنودی و رضایت مردم است که با مهربانی و با کرامت رفتار کردن به دست می آید.
شریعتمداری گفت: کنش داوطلبانه بخشی از اقتصاد کشورهاست و مهربانی یکی از این کنش ها است؛ لذا باید در ترویج و توسعه این کنش تلاش کنیم.
دومین جشنواره خوشرویی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی با حضور 600 نفر در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان در مشهد برگزار شد.
در این مراسم بیمارستان 17 شهریور و پلی کلینیک بلال حبشی مشهد و پلی کلینیک تخصصی نیشابور به عنوان مراکز برتر در موضوع خوشرویی لوح تقدیر دریافت کردند.