• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۴۳۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
اقتصادی
براساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را کسب کرد

­شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ، بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را در این حوزه به دست آورد و باز هم در بین خودروسازان داخلی صدرنشین شد

خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را کسب کردبه گزارش خبرگزاری صداو سیما از ایکوپرس، این شرکت با کسب امتیاز ۷۶۲ در شاخص رضایت مشتریان برای نخستین بار در طی ارزیابی‌های شرکت بازرسی، توانسته در بین خودروسازان داخلی به چنین میزانی از رضایت مشتریان دست یابد، همچنین در بین خودروسازان داخلی و خارجی نیز برای نخستین بار جایگاه سوم را از آنِ خود کرده است.
مدیرعامل ایساکو در این خصوص گفت: طبق نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، امتیاز شاخص رضایت مشتریان شرکت ایران‌خودرو، طی چهار سال اخیر به صورت مستمر رشد داشته و در سه ماهه پایانی سال ۹۷، با ۱۹ امتیاز صعود نسبت به مدت مشابه به عدد ۷۶۲ رسیده و با کسب این امتیاز برای نخستین بار رکورد شاخص رضایت مشتریانِ حوزه خدمات پس از فروش را در بین شرکت‌های داخلی پشت سرگذاشته است.
سید رضا حسینی تشریح کرد: برای افزایش رضایت مشتریان در زمینه خدمات پس از فروش، به ازای هر یک امتیاز، باید تلاش بسیار زیادی صورت گیرد و ضمن عارضه‌یابی نقاط قابل بهبود، برنامه‌ریزی بسیار دقیق و اجرای صحیح آن از ملزومات امر است.
وی با اشاره به افزایش روزافزون محدودیت‌های حوزه خدمات پس از فروش در حاشیه گسترش دامنه تحریم‌ها افزود: ارتقاء سطح کیفیت خدمات در این شرایط بسیار دشوارتر از گذشته است و نیازمند تلاش چند برابری همکاران و مجموعه ایساکو است.
مدیرعامل ایساکو ادامه داد: در حال حاضر متوسط امتیاز رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش تمامی خودروسازان در سطح کشور عدد ۷۴۳ است و شرکت ایساکو با حدود ۲۰ امتیاز فاصله از حد میانگین و بهره‌مندی از فاکتور‌هایی همچون طرح پایش و ارتقا شبکه خدمات با بهره‌گیری از سامانه هوش تجاری (BI)، اجرای طرح عارضه‌یابی از نمایندگی‌های غیرممتاز با پذیرش بالا به منظور ارتقا ارائه خدمات، اجرای طرح پیگیری مشتریان (فالوآپ)، پایش و کاهش مدت زمان پذیرش تا ترخیص خودرو؛ نظارت، کنترل و ترخیص خودرو‌های متوقف در نمایندگی‌ها (بیش از سه روز) و توسعه نمایندگی‌های منتخب ارائه خدمات خاص و بهبود سطح دسترسی مشتریان به این نمایندگی‌ها، توانسته به صورت معناداری در حوزه مشتری‌مداری در بین خودروسازان کشور پیشرو باشد.
حسینی در پایان از عللی همچون پیگیری و عارضه‌یابی مراجعات تکراری خودرو‌ها به شبکه نمایندگی‌ها و کنترل کیفیت تعمیرات انجام شده در کسب این موفقیت یاد کرد و گفت: بهبود مستمر و افزایش رضایت مشتریان به صورت مداوم، اولین و مهم‌ترین هدف شرکت ایساکو است و امیدواریم با ارتقا کیفیت خدمات، به صورت روزافزون شاهد افزایش رضایت‌مندی مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
برخورد پژو با گاردریل در محور شوش–اهواز و مصدوم شدن پنج نفر
سرکشی نماینده ولی فقیه در استان از خانواده شهیدان عیوضی
میانگین عملکرد دولت در اجرای برنامه هفتم ۳۷ درصد است
افتتاح و آغاز ساخت ۴ طرح شهری در تربت‌حیدریه
صعود چشمگیر دختران پینگ‌پنگ ایران در رده بندی جهانی
هنرمند دزفولی مسئول انتخاب رویداد هنری بین المللی اندونزی شد
سوخت نیروگاه‌ها تأمین شود، مشکل برق نداریم
افزایش شمار مبتلایان به تب دنگی در هرمزگان
دستگیری سارق ۲ تن شالی برنج در بابل
انتصاب نماینده رئیس‌جمهور در هیئت امنای دانشگاه بین‌المللی اهل بیت (ع)
برگزاری چهارمین جلسه علنی برای ارزیابی نحوه اجرای برنامه هفتم
آسمانی صاف و آرام تا پایان هفته در گلستان
شناسایی ۵۲ نقطه کور ارتباطی در خوزستان
راه اندازی نخستین خط برقی اتوبوسرانی در منطقه ۷
ضرورت انجام امور اظهار و ترخیص توسط کارگزاران رسمی گمرک
رییس فدراسیون ناشنوایان: درپی افزایش پاداش مدال آوران هستیم
تاکید بر تسریع عملیات اجرایی طرح مس جانجا
گامی نو در تحلیل داده‌های زیستی با هوش مصنوعی در دانشگاه تهران
آغاز طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در خوزستان
انتخابات مجلس در عراق
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
فروش فوق‌العاده ۲ محصول سایپا از فردا
شهادت ستوان یکم ولی زاده، مدافع نظم و امنیت در رامشیر
بازدید سرلشگر موسوی از ساختمان شیشه‌ای صدا و سیما
تقویم و اوقات شرعی زنجان در ۲۰ آبان ۱۴۰۴
خبر‌های خوش از پرداخت مطالبات دارو
کلاهبرداری به بهانه حمل بار و اثاثیه
استقلال ملی، مسیر رسیدن به پیروزی و اقتدار
قدردانی مردم انگلیس از مرد مسلمانی که جان چندین نفر را نجات داد
باید ذات مداخله‌جوی غرب را بازشناسی کرد
اخبار کوتاه از مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
واکنش رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به ماجرای سفر ۵۰ میلیاردی برزیل
توسعه گام‌های صنعتی با تولید شمش فولاد در خراسان جنوبی
مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران اعلام شد
زنجان؛ واحدهای فرآوری کلید توسعه صادرات کشاورزی
منابع مرحله پنجم کالابرگ برای هفت دهک تامین شد
استخدام در سازمان صداوسیما  (۱ نظر)
آغاز پیش‌فروش ۳ محصول سایپا  (۱ نظر)
فروش فوق‌العاده ۲ محصول سایپا از فردا  (۱ نظر)
جزییات معافیت از صدور صورت‌حساب الکترونیکی در سامانه مودیان ۱۴۰۴  (۱ نظر)
شهادت ستوان یکم ولی زاده، مدافع نظم و امنیت در رامشیر  (۱ نظر)
اهواز آلوده‌ترین شهر کشور  (۱ نظر)
اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های مدل ۹۴ به بالا در خوزستان  (۱ نظر)
ماجرای دنباله دار پرستار قاتل نوزادان در انگلیس  (۱ نظر)
پایداری هوا و انباشت آلاینده‌ها در اصفهان تا پایان هفته  (۱ نظر)
اعتراف صریح ترامپ، اثبات جنایت آمریکا در همه محاکم  (۱ نظر)
درگذشت مادر شهیدان متحدی در بسطام  (۱ نظر)
اجرای پویش سلامت علوی طرح شهید رئیسی در بروجرد  (۱ نظر)
آلودگی هوا عامل مرگ بیش از یکهزار و ۶۰۰ نفر در خوزستان  (۱ نظر)
بررسی پیشرفت طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهر‌های جدید پرند، فولادشهر و بینالود  (۱ نظر)