بهسازی ایلراههای عشایری لنده
همزمان با فصل کوچ عشایر بازگشایی و بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از ایل راههای عشایری لنده آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد. رئیس اداره امور عشایر لنده گفت: بخش زیادی از راههای عشایری این شهرستان به علت کوهستانی بودن و بارشهای خوب رحمت الهی امسال آسیب دیده در حال بازگشایی است
سید صفدر نیک آیین افزود: باتوجهبه حجم بارندگیهای چندماه گذشته بیش از ۸۰ درصد جادههای عشایری شهرستان لنده تخریب شده بود عملیات بهسازی و بازسازی روی آنها در حال انجام است .
وی ادامه داد: باتوجه به اینکه فصل کوچ عشایر نزدیک است و بارندگیها نیز کمتر شدهاند، اداره امور عشایر شهرستان لنده برای بازگشایی جادههای عشایری اقدام کرد.
رئیس اداره امور عشایر شهرستان لنده گفت: تمام تلاشمان را میکنیم که تا قبل از فرارسیدن فصل کوچ، ایلراهها و جادههای اصلی مسیر عشایر بازگشایی شوند.
نیک آیین بیان کرد: شهرستان لنده ۹۰۰ خانوار عشایری مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد و ۴۰۰ خانوار عشایری مهاجر دارد که در شهرستانهای مختلف استانهای کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان ییلاق و قشلاق میکنند.