پخش زنده
امروز: -
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری بر ضرورت صرفه جویی و مصرف بهینه در برق و انرژی برای گذر از تابستان امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، بیژنی گفت: استفاده بهینه مشترکین از نیروی برق مهمترین عامل گذر از فصل گرم تابستان است.
وی افزود: مشارکت تمام مردم در زمینه مصرف بهینه برق و استفاده نکردن از وسایل پرمصرف در ساعات اوج مصرف بین ساعت ۱۲ تا ۱۷و ۱۹ تا ۲۳ میتواند تابستانی بدون خاموشی به دنبال خواهد داشت.
وی گفت: ۱۰درصد کاهش مصرف برق ۲۰ درصد مشوق تشویقی برای مشترکان خواهد داشت.