پخش زنده
امروز: -
بازیکن تیم فوتبال استقلال قراردادش را با این تیم به صورت یک طرفه فسخ کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، موسی جنپو بازیکن تیم فوتبال استقلال قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد.
چنپو که دو هفته پیش به باشگاه استقلال بابت پرداخت نشدن مطالباتش نوتیس (اخطار) ارسال کرده بود با ارسال ایمیل به باشگاه استقلال قرارداد خود را یک طرفه فسخ کرد.
با فسخ یک طرفه چنپو با استقلال به زودی این بازیکن از آبی پوشان به فیفا شکایت خواهد کرد. او که با سر و صدای بسیاری به استقلال آمده بود، نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و بدون گل و پاس گل استقلال را ترک کرد.