جمعآوری ۳۳ هزار ریسه غیرمجاز در شیراز ؛ ۱۲۵ هزار کیلوواتساعت انرژی صرفه جویی شد
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: طرح ضربتی جمعآوری تجهیزات غیرمجاز در شیراز اجرا و با حذف بیش از ۳۳ هزار ریسه و لامپ پرمصرف، ۱۲۵ هزار کیلوواتساعت انرژی صرفهجویی شده است.
۳۰ خرداد ۱۴۰۵ ۱۱:۳۰