کاهش ۳۴ درصدی ابتلای تب مالت در استان کرمانشاه
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کاهش قابل توجه موارد ابتلا به تب مالت در سال گذشته در سطح استان خبر داد و این موفقیت را نتیجه همکاری بخشهای مختلف بهداشتی و دامپزشکی دانست.
۲۶ فروردين ۱۴۰۵ ۱۸:۴۵