قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیاء (ص) با اعلام توقف عملیات نیروهای مسلح تاکید کرد: در صورت ادامه تجاوزات و شرارتها، از جمله در جنوب لبنان، اقدامات بسیار شدیدتر و کوبندهتر از قبل در راه خواهد بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به پاسخ مقتدرانه ایران در قالب عملیات مقتدرانه «نصر»، از درهمکوبیدن مراکز حساس و حیاتی رژیم صهیونیستی در پاسخ به تعرض به جنوب لبنان و همچنین رادارهای جنوب کشور خبر داد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با تأکید بر اینکه امنیت لبنان خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا، پاسخ ایران فراتر از منطقه خواهد بود و تمام مراکز مرتبط با آمریکا در تیررس قرار خواهند گرفت.
وزارت اطلاعات با اعلام خبر انهدام ۴ هسته تروریستی همچنین خبر داد که در یکی از چند عملیات مشترک با فراجا، شرور سابقهدار به نام ایرج بامری به هلاکت رسیده است.
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیاء گفت: همانطور که وعده داده بودیم عمل کردیم. نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران ثابت کردهاند که در اوج آمادگیهای دفاعی و هجومی به آنچه گفته میشود با سرعت عمل و دقت زیاد اقدام و دشمنان آمریکایی و صهیونیستی را از کرده خود پشیمان میکنند.
صد روز گذشت؛ صد روز از جنایتی که قرار بود ستونهای یک ملت را بلرزاند، اما جنایت رژیم صهیونیستی و آمریکا در به شهادت رساندن بهترین رهبر جهان؛ جمعی از فرماندهان نظامی؛ نخبگان و مردم بیگناه بویژه فرشتگان مدرسه شجره طیبه؛ نتیجهای معکوس به بار آورد.
سازمان اطلاعات سپاه از مردم خواست «عناصر وطنفروشی را که با دشمن همکاری میکنند»، با سامانه تلفنی ۱۱۴ یا ربات این سامانه در ایتا و روبیکا به نشانی jasosyab@ معرفی کنند.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: اگر رژیم صهیونیستی تهدیدهایش را عملیاتی کند و به شرارت خود ادامه دهد، قطعاً شاهد دوره جدیدی از جنگ خواهیم بود. جمهوری اسلامی ایران هرگونه شرارتی را بیپاسخ نخواهد گذاشت.
سپاه پاسداران با اعلام آغاز عملیات نصر علیه مراکز مهم پایگاههای هوایی راهبردی نواتیم و تلنوف تاکید کرد: کلیه یگانها برای عملیات گسترده در تمام جبههها در آمادگی کامل هستندو برنامههای اقدام را متناسب با سناریوهای دشمن تدارک دیدهاند.