سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: از تمام ظرفیتهای قانونی برای رفع موانع تولید فعالان اقتصادی، توسعه زیرساختها و تحقق اهداف اشتغال زایی و رشد تولید، استفاده میکنیم.
مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات کشور از اجرای مبارزه با آفت سن گندم در سطح ۲.۵ میلیون هکتار از مزارع ۲۸ استان کشور خبر داد.
مدیرکل فنی، مهندسی و هوشمندسازی شبکه توزیع شرکت توانیر گفت: تا پایان سال حدود یک میلیون مشترک به تجهیزات هوشمند محدودکننده انرژی مجهز میشوند، اقدامی که میتواند حدود ۲۰۰۰ مگاوات از اوج بار شبکه برق کشور را کاهش دهد.
مدیرکل دفتر اجرای استاندارد انرژی و محیط زیست سازمان ملی استاندارد ایران گفت: هماکنون ۳۹ استاندارد اجباری برچسب انرژی برای کالاهای انرژیبر در کشور اجرا میشود.
معاون وزیر نفت گفت: پویش «نبض انرژی» با فراهم کردن، آموزش، مشارکت اجتماعی و مسئولیتپذیری عمومی، میتواند نقش مهمی در کاهش اتلاف انرژی، حفظ تولید، جبران ناترازی انرژی و صیانت از منابع ملی ایفا کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از قطع برق اداره و سازمان پرمصرف خبر داد و گفت: تاکنون ۳۵۱ دستگاه اجرایی در استان تهران تحت کنترل و محدودیت مصرف قرار گرفتهاند و رعایت الزامات مدیریت مصرف در ادارات با جدیت رصد میشود.